cloud
cloud
cloud
cloud
cloud
cloud

Czym piszemy – 23.06.2020r.

– poznanie narzędzi do pisania używanych dawniej i dziś,
– rozwijanie logicznego myślenia,
– utrwalenie umiejętności czytania,
– rozwijanie słuchu muzycznego.

1. Czego używano do pisania dawniej i dziś – rozmowa na podstawie ilustracji KP s. 64-65.

2. Wykonanie ćw. 3 s. 65 w KP5.
Dorysuj tyle ołówków, żeby w każdym pojemniku było o 2 więcej.

3. Jak powstało pismo – prezentacja multimedialna.

http://www.yotube.com/watch?v=VFOW8PJnHHc

4. Zabawa „ Masz wiadomość” – dziecko rysuje wiadomość, którą chce przekazać rodzicowi, natomiast rodzic odgaduje – potem zamiana ról – rodzic rysuje, dziecko odgaduje.

5. Co Dorota pakuje do plecaka? – ćwiczenia w czytaniu KP5 s. 69.

6. “Pożegnamy przedszkole” – nauka piosenki na zakończenie przedszkola.

https://www.youtube.com/watch?v=AGy1qqC3IKU

  1. Cały świat się do nas śmieje.
    W złotym słońcu – złoty świat!
    Jutro szkoła nas powita
    no i nasze siedem lat.

Ref: Pożegnamy przedszkole,
pokłonimy się szkole,
nową drogą pójdziemy odważnie.
Rozkołyszą się drzewa,
ptak radośnie zaśpiewa
i będziemy wyglądać poważniej.

  1. Elementarz nam poradzi
    Jak się pisze: Ala, As.
    Plastelina jeszcze nie wie
    co ulepi każde z nas.

Ref: Pożegnamy przedszkole,
pokłonimy się szkole,
nową drogą pójdziemy odważnie.
Rozkołyszą się drzewa,
ptak radośnie zaśpiewa
i będziemy wyglądać poważniej.

7. Zaznacz trasę za pomocą strzałek – KP5 s. 68.

8. Rozwiązanie krzyżówki – KP5 s. 72.