cloud
cloud
cloud
cloud
cloud
cloud

Letnie wycieczki – 18.06.2020r.

  • wdrażanie do uważnego słuchania ze zrozumieniem,
  • wdrażanie do zachowania bezpieczeństwa podczas wakacyjnych wypraw,
  • utrwalenie zdobytych wiadomości i umiejętności,
  • rozwijanie umiejętności czytania ze zrozumieniem.

1. Już potrafię: 

czytać (wyrazy, obrazki – dobieranie podpisów do ilustracji, można wykorzystać karty z kącika artysty s.30, 31 lub 32),

– rozwiązać działanie (dowolne działanie na dodawanie i odejmowanie),

– potrafię napisać litery w liniaturze w zeszycie,

– potrafię wymienić di tygodnia, pory roku, żywioły,

– potrafię ułożyć figury geometryczne według wzoru (Kącik artysty k. 3,4),

– potrafię rozwiązać rebus obrazkowo- literowy.

2. Rozwiązanie rebusów w KP 5 s.59.

3. Rysowanie odpowiedniej ilości pszczół zgodnie z poleceniem – KP5 s. 59.

4. Rozmowa na temat wiersza „Wycieczka” Laury Łącz.

           Wycieczka

Wstawaj z łóżka szybciutko – już czas!
Czeka łąka bezkresna i las.
Będzie piękny, upalny dzień.                                                                                                                                  Patrz, pod drzewem coś siedzi – to cień!
Widzisz, w gniazdku pisklęta? Tam są!
Dźwięcznie śpiewa skowronek. To on!
Pojedziemy nad rzekę – czy chcesz?
Kochasz lato i słońce? – Ja też!

   Pytania:

  • O jakim zbliżającym się niedługo okresie opowiada wiersz?
  • O jakich miejscach odwiedzanych podczas wakacji jest mowa w wierszu?
  • Z jakimi dźwiękami i kolorami kojarzy się wam lato?

5. Wakacyjna piosenka – inscenizacja ruchowa przy muzyce.

 https://www.youtube.com/watch?v=ue82bNmhv6g

6. Ćwiczenia w czytaniu ze zrozumieniem i opowiadanie ilustracji KP5 s. 62 -63.

 7. Wakacyjny kodeks – wspólne z rodzicem ustalenie i zapisanie na kartce różnych prawidłowych zachowań podczas wakacyjnych wyjazdów, wycieczek oraz wykonanie rysunków (forma plakatu).